Endre søk
RefereraExporteraLink to record
Permanent link

Direct link
Referera
Referensformat
  • apa
  • harvard1
  • ieee
  • modern-language-association-8th-edition
  • vancouver
  • Annet format
Fler format
Språk
  • de-DE
  • en-GB
  • en-US
  • fi-FI
  • nn-NO
  • nn-NB
  • sv-SE
  • Annet språk
Fler språk
Utmatningsformat
  • html
  • text
  • asciidoc
  • rtf
Hjärtstopp utlöst av läkemedel kanske vanligare än vi tror
Högskolan i Borås, Institutionen för Vårdvetenskap.
2010 (svensk)Inngår i: Läkartidningen, ISSN 0023-7205, E-ISSN 1652-7518, Vol. 107, nr 8, s. 521-525Artikkel i tidsskrift (Fagfellevurdert) Published
sted, utgiver, år, opplag, sider
2010. Vol. 107, nr 8, s. 521-525
HSV kategori
Identifikatorer
URN: urn:nbn:se:hb:diva-2803Lokal ID: 2320/6549OAI: oai:DiVA.org:hb-2803DiVA, id: diva2:870897
Tilgjengelig fra: 2015-11-13 Laget: 2015-11-13 Sist oppdatert: 2017-10-17bibliografisk kontrollert

Open Access i DiVA

Fulltekst mangler i DiVA

Andre lenker

http://www.lakartidningen.se/store/articlepdf/1/13822/LKT1008s521_525.pdf

Personposter BETA

Herlitz, Johan

Søk i DiVA

Av forfatter/redaktør
Herlitz, Johan
Av organisasjonen
I samme tidsskrift
Läkartidningen

Søk utenfor DiVA

GoogleGoogle Scholar

urn-nbn

Altmetric

urn-nbn
Totalt: 985 treff
RefereraExporteraLink to record
Permanent link

Direct link
Referera
Referensformat
  • apa
  • harvard1
  • ieee
  • modern-language-association-8th-edition
  • vancouver
  • Annet format
Fler format
Språk
  • de-DE
  • en-GB
  • en-US
  • fi-FI
  • nn-NO
  • nn-NB
  • sv-SE
  • Annet språk
Fler språk
Utmatningsformat
  • html
  • text
  • asciidoc
  • rtf